5 תשובות
מוזר כי יותר קל באינטרנט...
יש אנשים שיותר מסתדרים עם רשתות חברתיות ויש כאלה שיותר מצליח להם ביחסים חברתיים. לא כזה מוזר
שואל השאלה:
נכון??
יש מקרים אבל בדכ באינטרנט זה מרגיש לי רוב הפעמים קשה להתחיל
נכון??
יש מקרים אבל בדכ באינטרנט זה מרגיש לי רוב הפעמים קשה להתחיל
אנונימי
מבין אותך גם אצלי זה ככ ה
כי פה זה מרגיש לי מזוייף ולא אמיתי
כי פה זה מרגיש לי מזוייף ולא אמיתי
קצת מוזר
באותו הנושא: