5 תשובות
מוזר כי יותר קל באינטרנט...
יש אנשים שיותר מסתדרים עם רשתות חברתיות ויש כאלה שיותר מצליח להם ביחסים חברתיים. לא כזה מוזר
שואל השאלה:
נכון??
יש מקרים אבל בדכ באינטרנט זה מרגיש לי רוב הפעמים קשה להתחיל
אנונימי
מבין אותך גם אצלי זה ככ ה
כי פה זה מרגיש לי מזוייף ולא אמיתי
קצת מוזר