9 תשובות
כן
שואל השאלה:
אוטובוס, נוער אני בת נוער
ואני לא פראיירית אלה אחים שלי הקטנים
אוטובוס, נוער אני בת נוער
ואני לא פראיירית אלה אחים שלי הקטנים
^^התגובה שלך הרגה אותי חח
אני פיפיי
אני פיפיי
שואל השאלה:
חחח אוקיי
טוב תודה אנשים:)
חחח אוקיי
טוב תודה אנשים:)
באוטובוס כן, אבל את זאת שיוצאת פראיירית
כן
תלוי בגיל ואם זה נוער או לא בעל הרב קו.
תלוי אם זה אוטובוס או רכבת
תלוי אם זה אוטובוס או רכבת
באותו הנושא: