5 תשובות
היא קיצונית, כל אחד צריך לחיות איך שהוא מאמין ...
תשאל אותה מה הקטע שלה ואז תשקול אם לנתק קשר
דבר איתה על זה. זה מאוד קיצוני וזה ממש להיכנס לך לצלחת. אם היא אומרת שהיא לא תפסיק תתנתק, אם היא תתנצל ותפסיק עם זה תישאר
וואי איזו מגזימה
מה שטוב לך, אם היא מקצינה בכל דבר, יכול להיות שזה לא קשר שטוב לך ולה
וואי לא איזה מוגזמת
עדיף שלא. איזה מגזימה