11 תשובות
כן וזה לא משנה כמה זה לא בסדר לקחת לה
תבקש ממנה את ה30 שקל האלו אין סיבה שהיא לא תתן לך
תבקש ממנה את ה30 שקל האלו אין סיבה שהיא לא תתן לך
אני שקל לא לא לוקחת בלי לשאול, אני אפילו לא נוגעת בארנק בלי הסכמה. לדעתי זה פשוט לא מכבד..(:
כן עדיף להיות כנים ולבקש.
רע
זה 30 שקל היא תיתן לך לא יפה לגנוב
כן, פשוט תבקשי..
זה רע מאוד היום זה 30 מחר זה יהיה 100 ככה זה מתחיל
וגם אם זה שקל למה להסתיר מאמא דברים מהגב?
לא כדאי
וגם אם זה שקל למה להסתיר מאמא דברים מהגב?
לא כדאי
עדיף לשאול... לא יפה.
אנונימי
מקסימום תחזירי לה
עדיף להגיד לה
באותו הנושא: