12 תשובות
נראה לי שתלוי למי... אני מכיר בנות שיפה להן יותר משקפיים
לדעתי זה מעלה (גם לי יש) אבל אני בת אבל עדיין חושבת שזה מעלה
וואו מעלה ככ
כל עוד המשקפיים מתאימות לבן האדם ששם אותן אין סיבה שיוריד
לא קריטי.
תלוי למי
שמישהו זקוק למשקפיים זה לא עניין של מעלה או מוריד.

זה משהו שחייבים. זה לא ניתן לשינוי מן הסתם לא כולם יכולים לשים עדשות והפלא ופלא, מליוני אנשים ממושקפים מוצאים אהבה.
מעלה מאוד
לא אכפת לי אבל נראלי מוריד
זה תלוי מי ואיך המשקפיים
זו בעיה רפואית למה שזה יוריד ? ומי שכן מוריד לו אז שטחי קצת
אנונימית
תלוי למי