16 תשובות
אין דבר כזה.
תפתח סיבולת לב ריאה, להתחמק מהשיעורים זה לא פתרון אתה רק תזיק לעצמך.
תפתח סיבולת לב ריאה, להתחמק מהשיעורים זה לא פתרון אתה רק תזיק לעצמך.
שואל השאלה:
יש לי גם אסטמה
יש לי גם אסטמה
אנונימי
אם יש לך אסטמה תוציא פטור, גם לי יש והוצאתי אחד
שואל השאלה:
לכמה זמן יש את הפטור
לכמה זמן יש את הפטור
אנונימי
זה לא תירוץ.
היה לי חבר עם אסטמה שעשה ריצות של 10 קילומטרים, תטפל באסטמה היטב בלי קשר לריצות.
היה לי חבר עם אסטמה שעשה ריצות של 10 קילומטרים, תטפל באסטמה היטב בלי קשר לריצות.
חוץ מזה זה רק יתרום לך
אני לא יכולה להתמודד עם ספורט אז אני תמיד יושבת בצד, אבל כל פעם שאני הולכת הביתה מבית ספר אני הולכת 50 דקות עם מלא עליות, אז זה מחפה על זה
אבל אל תהיה כמוני
אבל אל תהיה כמוני
שואל השאלה:
אבל יהיה לי קשה לרוץ מה אני יעשה??
אבל יהיה לי קשה לרוץ מה אני יעשה??
אנונימי
לפתח סיבולת.
תעשה ריצות
תעשה ריצות
דניאל אוdaniel^ לאסטמה יש כמה רמות ויש סיבה שיש פטור בגלל זה.
חוץ מזה זה לא תורם כל כך לדעתי, זאת אחלה דרך להוריד את הממוצע של התעודה למי שלא טוב בספורט
חוץ מזה זה לא תורם כל כך לדעתי, זאת אחלה דרך להוריד את הממוצע של התעודה למי שלא טוב בספורט
שואל השאלה:
ביסודי היינו הרבה ילדים בצד יושבים מדברים ולא היה אכפת לנו מהמורים עכשיו רושמים מינוסים או מה שזה לא יהיה
ביסודי היינו הרבה ילדים בצד יושבים מדברים ולא היה אכפת לנו מהמורים עכשיו רושמים מינוסים או מה שזה לא יהיה
אנונימי
שואל השאלה:
לא אכפת לי שיהיה לי אפס בספורט רק לא בא לי לעשות ריצה
לא אכפת לי שיהיה לי אפס בספורט רק לא בא לי לעשות ריצה
אנונימי
אני הוצאתי פטור ומאז לא מטרידים אותי עם זה, ממליץ לך גם
זה תורם ועוד איך לגוף שלך.
לפי מה שהבנתי 0 בספורט אומר שלא תהיה לך בגרות אבל
^לגוף כן, בשביל זה אפשר לעשות הליכות ודברים אחרים ולא צריך לענות את עצמך