6 תשובות
לא מוזר.
חחח גם אני אהיה ככה
יש מלא ככה הכל טוב
יש מלא ככה הכל טוב
אנונימית
גם אני ככה
רק באוקטובר (עוד חודשיים) יהיה לי יום הולדת 16
ואני עולה לי"א
אני פשוט מהקטנים בשכבה
זה לא מוזר, ויש יותר קטנים ממני (שרק עוד 4 חודשים יהיו 16)
רק באוקטובר (עוד חודשיים) יהיה לי יום הולדת 16
ואני עולה לי"א
אני פשוט מהקטנים בשכבה
זה לא מוזר, ויש יותר קטנים ממני (שרק עוד 4 חודשים יהיו 16)
לא מוזר מכירה מישהו כזה ובטח יש עוד מלא
לא מוזר, גם אני, ורוב ילידי ספטמבר-דצמבר של 2003
גם אני סיס
אנונימית
באותו הנושא: