5 תשובות
תלוי כמה אכלת אם אכלת ביס אז את יכולה אם יותר אז כנראה שלא
לא, את כבר אכלת.
היית צריכה להתקשר לפני שאכלת.
אלה אם כן אכלת ביס ואז קלטת והפסקת,אם גמרת הכול (או חצי) אז אין למה.
היית צריכה להתקשר לפני שאכלת.
אלה אם כן אכלת ביס ואז קלטת והפסקת,אם גמרת הכול (או חצי) אז אין למה.
לא
לא נראלי
באותו הנושא: