5 תשובות
שואל השאלה:
איך יש בזה משהו?
אני מבין היחידים שכנים וישירים כאן ^-^
איך יש בזה משהו?
אני מבין היחידים שכנים וישירים כאן ^-^
אנונימי
אני דווקא מוצאת את זה מאוד מוזר שיש דבר כזה האינסטגרם של סטיפס
אוי ויי
לגיטימי.
לגיטימי.
היי נתנאל
ואני מניחה שכן (?)
ואני מניחה שכן (?)
לא אתה באמת ככה , אני חושב שאתה צריך להתבייש בעצמך
באותו הנושא: