6 תשובות
לדעתי לא
נע, מדינת ישראל תקרא לזה "מבצע" ותחסוך בכסף.
אבל בכלל, עכשיו סוף החופש הגדול הם לא יכנסו לזה עכשיו. זה תמיד במהלך חופשת הקיץ כדי להרוס לילדים את החופשה.
אבל בכלל, עכשיו סוף החופש הגדול הם לא יכנסו לזה עכשיו. זה תמיד במהלך חופשת הקיץ כדי להרוס לילדים את החופשה.
לא חושב
לא תיהיה מלחמה עכשיו אבל מתישהו כן..
אנונימית
לא
באותו הנושא: