4 תשובות
נשמע שאת חברה מושלמת
שואל השאלה:
זה לא פשוט מידי?
זה לא פשוט מידי?
אנונימית
זה יקר .. ואם את עושה לה א זה את חברה ממש טובה
שואל השאלה:
אם זה יהיה ממש יקר בשבילי, זה יהיה בסדר אם אזמין עוד חברה שנעשה את זה כמתנה משותפת? או שעדיף דלא?
אם זה יהיה ממש יקר בשבילי, זה יהיה בסדר אם אזמין עוד חברה שנעשה את זה כמתנה משותפת? או שעדיף דלא?
אנונימית
באותו הנושא: