7 תשובות
כן שנה וחצי
אנונימית
מתגעגעת רק כי גרים רחוק וקשה לראות אותו
לא כי אני רוצה לחזור
ושנתיים
לא, ועברה שנה
לא
חודשיים+
לא
אמ עברה שנה וחצי בערך
מה15.1.18
hell no
אני מתגעגעת אליו כמו שאני אוהבת שיתוש עוקץ אותי בקיפול של האצבע