5 תשובות
שואל השאלה:
אז מה לכתוב לו?
אז מה לכתוב לו?
שמה קורה עם המשכורת
לפי החוק חובה לשלם לך גם על התלמדות תתבדרי עם הבוס זה עדין כסף שעבדת בשבילו ומגיע לך לקבל את זה
אנונימית
את אמורה לקבל. תבקשי.
שואל השאלה:
אמנם זה לא הרבה כסף אבל אני עדיין עבדתי בשביל זה זה לא הוגן אם לא אקבל את הכסף.
אמנם זה לא הרבה כסף אבל אני עדיין עבדתי בשביל זה זה לא הוגן אם לא אקבל את הכסף.
באותו הנושא: