19 תשובות
עצלנות
אני הבן אדם הכי עצלן בעולם
כנראה עצלנות
אולי קנאה, כי מבפנים אני מקנאה בבערך כולם, אבל לא מראה את זה או עושה משהו כדי להראות את זה
חמדנות, אני רוצה יותר ממה שאני באמת צריך אפילו אם אין לי בזה שימוש
עצלנות
זה הכי פחות גרוע וכל השאר אני לא עושה
לא כועסת, גאה בכמות מסויימת, משתדלת לא לקנא, לא חומדת, לא מגרגרת, כן מתעצלת.
כעס, קנאה ועצלנות
יש לי פתיל קצר, אני מתעצבנת מהר מדי ובלי סיבה
אני קנאית ברמות, לא אפרט
ואני דוחה הכל לדקה ה90, עייפה 24/7 וכל זה
אולי עצלנות, כן יש דברים שאני רוצה לעשות ולהשיג ואני לא עושה מספיק בשבילהם/ יוצאת ידי חובה
אולי גם חמדנות. חלק מהדברים שיש לי או "רוצה" אני לא באמת משתמשת והייתי רוצה לנטרל ולהבדיל טוב יותר בין צורך לרצון
עצלנות
תאווה
כעס, חמדנות, עצלנות
גאווה
אני מאוד יפה ומשוויצה בזה בלי סוף
אני באה ממשפחה מושלמת ותמיד הכל בא לי בקלות, אני מתגאה ומשוויצה בזה הרבה
ככה ש-100% גאווה
גאווה או חמדנות
ומה זה גרגרנות בדיוק?
שואל השאלה:
^ גרגרנות זה סוג של משהו בין זללנות לחמדנות
אנונימית
עצלנות
גאווה, סביר להניח.
אני חושב שלהיות מרוצה מעצמי זה לא משהו רע, אבל לפעמים יוצא שאני מזלזל באחרים בלי לשים לב... זה לא קורה הרבה, אבל עדיין, נראה לי שזה האחד שהכי מתאים.
אני לא כועס הרבה, לא עולה לי מישהו שהייתי רוצה להיות במקומו, אני אולי רוצה דברים מסויימים אבל אני לא אובססיבי לזה, אני לא אוכל בלי הפסקה, אני משתדל לעשות דברים רוב הזמן, גם אם לפעמים אני עצלן, ואם הבנתי את תאווה נכון (בקטע של לרצות גוף של אחרים מינית, כאילו, זה lust), זה לא שאין לי חשק מיני, אבל אני לא מרגיש שאני מסתכל על מישהי ורואה גוף.
אני הכול ביחד
כעס
כי זה בטבע שלי
עצלנות
גם הכי גרוע וגם אחד מהתכונות הגרועות שלי במציאות
אנונימית
נראה לי... כעס?