6 תשובות
אצלי אותו דבר שקניתי את האיקס ואז החלפתי לאיקס אס מקס וקניתי איירפודס 2 אנשים מנצלים וזה תמיד יהיה ככה לא משנה איפה תהיי
שואל השאלה:
^ ולגבי השאלה של ה50 שח מה את חושבת?
אנונימית
אני חושבת שכנראה שהיא הייתה מבזבזת את ה50 שקל אם זו לא היית את, כי לא נשמע שאתן קרובות ממש וכנראה היא לא רוצה ללכת איתך או שיש לה עדיפויות אחרות שהיא יכולה להשתמש בכסף הזה למשהו אחר שהיא מוצאת מהנה יותר...
שואל השאלה:
^ זהו שפעם היינו החברות הכי טובות והיא נהייתה איזה סנובית
אנונימית
אז למה את מופתעת בכלל? את אמרת בעצמך שהיא נהייתה סנובית, כנראה אתן כבר לא מתאימות להיות חברות וכבר אין לכן באמת עניין משותף...
אם את חוזרת לבית ספר אז תנסי למצוא חברות חדשות טובות
שואל השאלה:
^ אנחנו לא באותו ספר הבתי ספר שלנו פשוט קרובים
אנונימית