8 תשובות
למה קראת לו ככה מלכתחילה??, אל תפנה (נראלי)
שואל השאלה:
כי הוא שחור...
אנונימי
מגיע לך
אנונימית
שואל השאלה:
לא שישתוק
אפשר לחשוב זה לא שקיללתי
אמרתי עובדה
אנונימי
כן תאמת זה מגיע לך
אם אתה קורא למישהו ניגר מכוער רק בגלל צבע העור שלו זה מגיע לך והמשטרה לא תעשה לו כלום :p
חוק מספר אחד.
"ניגר" רק כהיי עור רואים אחד לשני ככה. זה דבר ראשון
דבר שני, זו מילת גנאי, ועוד הוספת מכוער, הוא יכל להתלונן עליך.
דבר שלישי, המשטרה לא שונאת 'ניגרים' .
דבר רביעי, זה מגיע לך. וזה ספאם כל כך גרוע, ואם זה לא מצבך גרוע.
כן תתלונן ברור,

זה שאתה היית לא בסדר ברמת החוק לעולם לא יצדיק הרמת-יד כלפייך
בלי קשר לזה בפעם הבאה תחשוב פעמיים לפני שאתה אומר מילים כאלה כבדות
זו מילה שישר מתחבר למחאה ולחולשה בלי לדבר יותר מדי
אין טעם סתם לעשות רע+לפגוע בבנאדם שלעולם לא עשה לך רע
אחשלי זו גזענות מה שאתה עשית!
המילה ניגר באה מן המילה negro = שחור (בשפה ה-ספרדית)

סוף מעשה במחשבה תחילה