6 תשובות
לא נוח אבל לא כל-כך מרגישים אותו לפחות לא מרגישים את כמה שדוחה זה להיות בדם של כצמך
הרבהההה יותר נוח
כן כל כך פשוט שחרור ךא צריך לדאוג כמעט
לא כואב בכלל עד שלא מרגישים אותו.
וזה לא כזה כואב. כל עוד עושים את זה נכון זה פי אלף יותר נוח מטמפונים.
אני גם הרגשתי גועל כל פעם שסמוחטה ירדה מכו*י אבל ולכן התחלתי להשתמש, גיליתי עולם חדש
אנונימית
כן