7 תשובות
יש איזה כדור שקוראים לו אם אני לא טועה אופטולוגין משהו כזה אבל את יכולה לקחת גם כדור אקומול
אופטלגין לא לוקחים לפני התייעצות עם הרופא
אנונימי
אדויל.
אנונימי
אני לא זזה בלי אדקס.. הוא הכי טוב (;
אני לוקחת אדוויל תוך 40 דק' והכאבים נעלמים לי
ציטורמיזצין
אנונימי
אישית אני שונאת לקחת את כל הכדורים האלה ודודה שלי נטורופתית והמליצה לי לקחת אומגה 3 וזה באמת עוזר, כשיש לי כאבים חזקים אני לוקחת כמוסה או שתיים וזה נרגע, אז ממליצה לך לנסות.. זה טבעי ועדיף (יש כל מיני סוגים, אני לוקחת את של סולגאר ואפשר לקנות בסופר פארם)
שני