6 תשובות
שואל השאלה:
kylie
זה ישוב, אין לי פה חברים או משפחה בכלל..
kylie
זה ישוב, אין לי פה חברים או משפחה בכלל..
אנונימית
הא אז אם את בקשר ממש טוב איתם תבקשי
אם ההורים שלך בבית חולים ויש להם קשר טוב או עם ההורים שלך או איתך, זאת ממש לא פדיחה :) אם אין ביניכם כמעט קשר אז אולי זה קצת מביך אבל שווה לנסות.
אל תבואי מחר או שתיקחי מונית/תבקשי מקרוב משפחה או חבר שיקח אותך
אם אתם בקשר טוב זה לא פדיחה
כן את יכולה לבקש מהשכנים