3 תשובות
יאפ
מה פתאום המצב נואש? במקום לחיות את החיים אני בסטיפס מנסה להיות בחמים
אני לפעמים עושה את זה אבל רק שאלות שאני באמת רוצה תשובה עליהן וזה לא סתם אני סתם כותבת אותן אם תקווה להגחע לחמות אני לא אמציא משהו סתם בשביל להגיע לחמות
אנונימית
באותו הנושא: