7 תשובות
שואל השאלה:
sahargla
שואת הארמנים התרחשה במלחמת העולם הראשונה, כשהטורקים רצחו באכזריות מליון וחצי ארמנים (שהם כמחצית מכלל העם). הסיפורים משואת הארמנים הם כמו משואת היהודים.

זה ממש מצער אותי שלא מלמדים על זה בשום מקום
אנונימי
אוקי טוב לדעת
ואם מה שאמרת (שאנחנו לא מכירים בזה) זה נכון זה מאוד עצוב במיוחד שזה אנחנו
שואל השאלה:
תיקון
מחצית מהארמנים שחיו באסיה הקטנה(שזה טורקיה וכמה אזורים ליד)
אנונימי
זה לא סוד שמדינת ישראל לא מוסרית בשיט , שאנשים פה עושים לאנשים אחרים בדיוק מה שעשו לאבות אבותינו, גזענות , חוסר חמלה לפליטים , שנאת חינם.. לא מפתיע אותי
UoU
פעם ראשונה שאני שומע על זה
שזה מאוד עצוב ואפילו לקרוא לזה שואה אתה לא יכול כי יבואו ויגידו לך ששואה הייתה רק אחת והיא של העם היהודי וזה עצוב ממש
חושב כמוך