39 תשובות
סרטן
קשת
כי ככה
סרטן אריה ובתולה
על מה מתערבים שכל אחד כאן כתב את המזל שלו?
תאומים
אח שלי חתיך פשוט
כל כך בתולה
שור ועקרב
אנונימית
דגים
שור ועקרב אני חושבת
(אני קשת)
זה גם מטומטם כי נגיד מזל עקרב אז יכולים להיות אנשים ממש מכוערים ממזל עקרב ויכולים להיות גם יפים
מאזניים כי אני מאזניים
תאומים, אני אריה אבל כל מי שאני מכירה שבמזל הזה נראים כמו דוגמנים
אנונימית
ממה ששמתי לב אריה בתולה עקרב ושור ואפילו טלה (חחח לא בגלל שאני שור לול)
אני אריה ואנחנו נמוכים ומכוערים
אנונימית
דווקא יש לא מעט מכאלה שאני מכיר שנראים ממש טוב במזל הזה ואפילו מלא מפורסמים גם כמו ג'ניפר לורנס כריס המסוורת' וג'ניפר לופז
רובם כפי שתיארתי
אנונימית
עקרב
אנונימית
דלי הכי יפים
אנונימית
דגים
אנונימית
אצל גברים שור
אצל נשים לא ככ שמתי לב האמת
אנונימית
אצל גברים בתולה ואצל נשים טלה
אנונימית
וואו נראה לי בתולה
למרות שאני יודעת שגם גדי מאזניים ותאומים ממש יפים אז אין לי מושג
דלי aquarius
דוכיפת
אנונימית
אריה
דלי
אנונימית
אף אחד לא אוהב בתולות איזה כיף לי
אריה כל אחד פשוט כותב את שלו
גדי ודגים
מזל לא מראה על יופי
אוקיי אז זה ממש מוזר ויש אנונימית למעלה שאם היא רואה את התגובה שלי אז היי-שהיא רשמה שלגברים הכי יפה בתולה ולנשים טלה ואבא שלי בתולה ואמא שלי טלה חחח
ולשאלה טלה בגלל אמא שלי כי היא הייתה ממש יפה שהיא הייתה צעירה
סרטן/עקרב/שור
עקרב הכי יפים. לא פגשתי מזל עקרב מכוער או מכוערת..
תענה על שאלות דורון^
אנונימית
אני סתם אזרוק ואגיד טלה כי זה נשמע יפה
;(