19 תשובות
אני לא
אבל גם לא חננות
אני לא, כאילו בכלל לא
לא
אנונימית
כןן
אנונימית
מי לא אוהבת
אנונימית
איכ לא
אנונימית
וואלה כן
שואל השאלה:
שמעו זה הדבר הכי מוזר שהיה לי באמת שיש כאלה שאוהבות ממש ויש כאלה ששונאות
אנונימי
אני באמת שואל ברצינות, מה יש לאהוב בערסים?
אנונימי
אני ממש לא
שואל השאלה:
אתם רציניות או ציניות?
אנונימי
אני בן. אבל זה דבר ידוע
שואל השאלה:
לא עובדה שאתה רואה הרבה אומרות שלא
אנונימי
ככעע
ערסים הם הלב
אנונימית
מאוד
אנונימית