התחברות הרשמה

מי היה בפנימייה צבאית או שמכיר מישהו שהיה?

זה קשה ? זה כיף? זה לא כיף ?
24 באוגוסט 2019, 10:58
פנימיהצבאפנימיה צבאיתחייליםמשפחה    
2 תשובות
אני, זה תלוי, אני הייתי בפנימייה רגילה וזה כיף לא נורמלי חח
א
אליאנה68
אני הייתי בפנימיה צבאית.
לא סבלתי את זה הייתי שנה אחת וחזרתי הביתה
א
אדון אלפא
באותו הנושא:
יש פה כאלה בפנימייה צבאית?
כדאי לי ללכת לפנימיה צבאית?
יש כאן מישהו/מכיר מישהו או מתכוון ללמוד בפנימיה הצבאית לפיקוד בחיפה
כמה עולה חודש בפנימייה צבאית?
מה דעתכם על פנימייה צבאית?
היי, אני רוצה לעבור לפנימייה צבאית איזה פנימייה צבאית טובה יש? אני חושב שאני הולך למבואות ים זה פנימייה טובה?
שלחו לי הזמנה לפנימייה צבאית
בפנימיה צבאית לבנים מביאים להם נשק וכאלה?
בפנימייה צבאית כל כמה זמן
כדאי לי ללכת לפנימיה צבאית? (ריאלי) ולמה?
כדאי ללכת לפנימייה צבאית?