9 תשובות
נראה לי שבנות מורידות רק חולצה ומכנסיים ונשארות עם חזייה ותחתונים
לא יודעת למה בדקים לבנים, והבנות צריכות להתפשט ולהשאר רק עם חזיה ותחתונים
בודקים אם יש לנו שתי ביצים
שואל השאלה:
יש בנים עם ביצה אחת?
יש בנים עם ביצה אחת?
אנונימית
כן יש כאלה
יש כאלה שנולדו ככה ויש כאלה שקרה להם משהו
בודקים להם כדי לוודא שהכל בסדר נראלי ..
ואנחנו הבנות לא צריכות להתפשט לגמרי אלא רק תחתונים וחזיה .
ואנחנו הבנות לא צריכות להתפשט לגמרי אלא רק תחתונים וחזיה .
שואל השאלה:
ואחרי שאנחנו בתחתונים וחזיה מה עושים איתנו? נוגעים בנו גם איפשהו?
ואחרי שאנחנו בתחתונים וחזיה מה עושים איתנו? נוגעים בנו גם איפשהו?
אנונימית
בודקים בנים כדי לראות שאין להם גידול בערמונית זה סוג של סקירה רפואית כזאת שחייב לעשות, לבנות בודקים את הדופק ולא זוכרת מה עוד
אנונימית
באותו הנושא: