5 תשובות
תנגני, הם הסבים שלך, לא חושבת שאכפת להם אם זה עלוב או לא.
למה את חושבת ככה?הם רוצים שתנגני מהסיבה שהם רוצים לראות אותך מנגנת,כי הם אוהבים אותך
תנגני להם קטע קצר.
תנגני להם קטע קצר.
תנסו למצוא שיר או יצירה ששניכם תהיו בה שווים, גם אם את פחות טובה ממנו
ואם כל כך לא בא לך, אל תנגני
ואם כל כך לא בא לך, אל תנגני
את יכולה לקרוע מיתר
יקרה,
בסה"כ תהני מזה
תמצאו משהו שיחבר בין שניכם
תציעי לו גם את רעיונות
הסבא/סבתא לך יתנו לך ציון
תרשי לעצמך ליהנות יקרה
בסה"כ תהני מזה
תמצאו משהו שיחבר בין שניכם
תציעי לו גם את רעיונות
הסבא/סבתא לך יתנו לך ציון
תרשי לעצמך ליהנות יקרה
באותו הנושא: