5 תשובות
תנגני, הם הסבים שלך, לא חושבת שאכפת להם אם זה עלוב או לא.
FML
למה את חושבת ככה?הם רוצים שתנגני מהסיבה שהם רוצים לראות אותך מנגנת,כי הם אוהבים אותך
תנגני להם קטע קצר.
תנסו למצוא שיר או יצירה ששניכם תהיו בה שווים, גם אם את פחות טובה ממנו
ואם כל כך לא בא לך, אל תנגני
את יכולה לקרוע מיתר
יקרה,
בסה"כ תהני מזה
תמצאו משהו שיחבר בין שניכם
תציעי לו גם את רעיונות
הסבא/סבתא לך יתנו לך ציון

תרשי לעצמך ליהנות יקרה