3 תשובות
אין אופציה של שכחתי סיסמא? או משהו בסגנון
בכל זאת, זה מחובר לאימייל... אני חושבת
בכל זאת, זה מחובר לאימייל... אני חושבת
שואל השאלה:
רשמתי.. יש תקלה במחשב
רשמתי.. יש תקלה במחשב
אנונימית
פשוט שתיצור מיקמק חדש.. אין מה לעשות
באותו הנושא: