4 תשובות
תגידי תאמת שלא מצאת כלום
זה לגמרי בסדר
אבל אם הן היו בחול וקנו לך
אז תקני להן משהו קטן בחנות בארץ פשוט תגידי שלא מצאת כלום אז קנית להן בארץ בגלל שהם קנו לך
אבל אם הן היו בחול וקנו לך
אז תקני להן משהו קטן בחנות בארץ פשוט תגידי שלא מצאת כלום אז קנית להן בארץ בגלל שהם קנו לך
תגידי להן שלא מצאת וחיפשת ולא היה שם
את לא חייבת כלום לאף אחד
באותו הנושא: