5 תשובות
שואל השאלה:
אז עדיף קודם לצבוע לבלונד ואז לעשות אותה כדי שזה ישקם את מה שהצבע עשה?
אנונימית
לא..זאת החלקה הכי גרועה שעשיתי שהרבה לי את השיער
הכל אותו דבר בתכלס
ניראה לי שכן
זאת פשוט החלקה הרבה יותר טובה מהאחרות
אין בה שיקום כלשהו