תשובה אחת
צאי מהחדר, לכי לגינה או למרפסת או לחדר של ההורים.. מקום שאין בו טלויזיה או מחשב או דברים כאלה.. תתרכזי טוב טוב ותתחילי לעשות.. אין לך ממש ברירה, למרות שאת צודקת.. זה ממש קשה, מניסיון..d;