5 תשובות
ההפך אם כבר, הדור שלנו מקבל הרבה הרבה יותר מכל הדורות הקודמים
תחזרי לדור וקודם ותראי עד כמה לא קיבלו שחורים, נשים, ולהט"ב, זה שיש תפוח אחד רקוב לא אומר שכל התפוחים האחרים גם רקובים.
לדעתי הדור של היום והדור של פעם שניהם לא טובים. לדעתי היום זה דור של טלפונים ניידים משוכללים ושל מרבית רשתות חברתיות. כוחם מרוכזים מתי לעלות תמינה באינסגטרם או מה לעלות לסטורי. כולם יותר מידי משקיעים זמן בשביל הרשתות האלה. אני זוכרת שאני הייתי מחכה כל היום עד הצהריים בשביל להתחבר לפייסבוק. פעם לא היו את כל הרשתות האלה והטלפונים המשוכלחים אז היה יותר תקשורת בין אנשים ויותר שמים לב לסביבה. זה הטענה שלי. כל אחד שיטען מה שהוא רוצה. הדור של פעם היה קשה יותר לקבל שחורים, קהילת הלטה"ב והיה יותר שובניזם כלפי הנשים והרבה אפליות.
זה הדור הכי מקבל שהיה עד עכשיו בעולם על מה אתה מדבר בכלל
בשנות ה80 היו הרבה יותר אלימים וחברים כבוד לשונה מהדור של היום
בשנות ה80 היו הרבה יותר אלימים וחברים כבוד לשונה מהדור של היום
אני ממש שונאת שאנשים כל-כך מתלוננים על הדור הזה במקום לעשות משהו
כאילו שפעם היה רק דבש
די להאשים את הדור הזה בכל דבר.
כאילו שפעם היה רק דבש
די להאשים את הדור הזה בכל דבר.
באותו הנושא: