11 תשובות
הכל נהיה בתשלום
שואל השאלה:
כן אבל מה זאת אומרת?
כאילו אני צריכה ללת לסדר דברים? כלומר אני לא יותר תחת ההורים שהם משלמית כל חודש במילא או מה משתנה
אנונימית
שואל השאלה:
או שזה רק כשאני צריכה טיפול שהוא בחינם לקטינים
אנונימית
הכל רק כסף וכסף והמדינה רק רוצה ממך כסף
שואל השאלה:
אבל פיזית מה לעשות
אנונימית
את פשוט הולכת לרופאת משפחה כל הזמן לא רופאת ילדים
שואל השאלה:
זה אוטומטי הכל?
אנונימית
אם את רוצה יחס ממש טוב לכי למרפאות פרטיות
אולי זה עולה כסףך אבל זה שווה את זה מאשר לחכות בתורים כל הזמן
אין שום דבר שצריך לעשות
הקטע הוא שעכשיו את צריכה להזמין בעצמך תור דרך האפליקציה במקום שאמא תתעסק בזה כי את לא מופיעה אצלה יותר אז הייתי צריכה לבקש סיסמה מהקופת חולים בשביל להיכנס .. לפחות זה מה שקרה לי
אנונימית
שואל השאלה:
כן בדיוק הלכתי היום וקיבלתי סיסמא
שאלית כי באתי להזמין תור מהחשבון של אבא שלי וקלטתי שאי אפשר
אנונימית