11 תשובות
שואל השאלה:
אני לא ארגיש את הלימון הוספתי, אבל זה כבר לא יהיה לי לימונדה.
מים
לימונים זה טעים (סתכלו בביו ותבינו)
ולשאלה, תוסיפי מים
את מוסיפה מים, בכל פעם קצת עד שתרגישי שזה לא חמוץ מידי. אם את לא שמה יותר מידי את תרגישי את הלימון מצוין וזה יהיה לך טעים
שואל השאלה:
red flower a אחלה של ביו
טנקסxd
מים
Oka
שואל השאלה:
הוספתי דבש שילוב ממש טוב
אבל הדבש נהיה קשה כזה במים לא יודעת להסביר
באותו הנושא: