13 תשובות
לא נוח בכלל
זה בסדר אבל עדיף בלי
באמת עדיף שלא
כן
אנונימי
אם זה נוח לך אז סבבה
תיקון : קראתי הפוך
זה בסדר עדיף בלי
זה בסדר עדיף בלי
לא, הגוף צריך לנשום ולתת לו אוויר
(אם זה רק לכמה לילות זה בסדר..)
(אם זה רק לכמה לילות זה בסדר..)
אני תמיד ישנה עם חזיה כל אחת ומה שנוח לה
זה סבבה אבל עדיף בלי
אני ישנה עם חזייה כל חיי ולא נוח לי בלי חזייה וזה לא משפיע על הגדילה של החזה בכלל! תשני איך שנוח לך (:
זה יקטין לך את הציצי ויעשה אותו מסריח
באותו הנושא: