התחברות הרשמה

איך שעושים קפיצת בנגי לא מתים מהתקף לב?

26 באוגוסט 2019, 02:30
חרדות    
2 תשובות
כי לא את כולם זה מפחיד
אההמ אההממ אני
לא מפחיד אותי בכלל ואני רק מחכה שאני יהיה בת 18 כדי לעשות
M
Maya 333
כי אנשים עם לב חלש לא עושים זאת
E
Ekko
באותו הנושא:
הכנת באנג - איך להכין באנג?
מתים מקפיצה מקומה רביעית?
יש פרסומת מסוימת שעושה לי התקף חרדה כמעט כל פעם שאני רואה אותה
מהתקף לב מתים?
אםשר להבין מה קרה עם בנגי???
מוגזם לעשות עכשיו בנגי?
מה קורה אחרי שעושים חשיש (באנג) ? מה חווים מה מרגישים ? וזה ממכר או לא ?
ירון בנגי במסיבה עכשיוו והוא העלה לסטורי סרטון והיה איזה בן לידו, אתם יודעים מי זה??
יש איפה לעשות בנגי בארץ? ואני לא מתכוונת לכדור באילת אלא בנגי שקופצים מהר או משהו כזה
מתי מקבלים קפיצת גדילה?
מה אתם חושבים על בנגי קרול ?