9 תשובות
עצבנית (מהר מידי...)
אין לי ביטחון עצמי..
שאני ביישן
רגישה יותר מידי, ואין לי ביטחון עצמי
אני ביישנית
קנאית
רגישה
חושבת על כל דבר יותר מידיי
מכניסה אנשים יותר מידי מהר לחיים שלי
חוסר יכולת להיפתח או בכללי להשתחרר בפני אנשים.
אנונימית
אני מאוד קשה עם עצמי הרבה פעמים ומאשימה אץ עצמי על דברים
אני דואגת לאנשים יותר מדי
אני לא רוצה שאנשים יפגעו בגללי וזה למה אני מפחדת על כל מילה שאני אומרת
חרדה חברתית שמונעת ממני להכיר הרבה אנשים
אני מכורה לדבר עם אנשים באינטרנט בגלל זה
אני מורידה את עצמי מכל דבר
ביטחון עצמי נמוך
דימוי עצמי נמוך
את זה שאני מתעצבנת שלא קונים לי משהו (מפונקת)
אנונימית