7 תשובות
יש לי יותר מידי אז אני לא יכול לומר מה הכי הזוי.
דקה כתבתי כמה אז אני עכשיו אשתף
אוקי :
אז אני כולי בא רואה את קניה ווסט חותך עצי במבוק עם חרב של נינג'ות אבל הוא היה גרוע בזה ואז באתי נגעתי באחד הבמבוקים והתחילה אזעקה(זה היה השעון מעורר אבל עוד לא הבנתי את זה בחלום).
אז קניה בא אמר זה כי סובבת את העץ ואמר הנה תראה תיקנתי אבל זה עדיין המשיך. אז בא ניקי מינאז או קרדי בי אני לא זוכר ופשוט עשו איזה טריק מגניב וחתכו את הבמבוקים במכה אחת ואמרו ככה עושים את זה.
ואז התעןררתי מהשעון
דקה כתבתי כמה אז אני עכשיו אשתף
אוקי :
אז אני כולי בא רואה את קניה ווסט חותך עצי במבוק עם חרב של נינג'ות אבל הוא היה גרוע בזה ואז באתי נגעתי באחד הבמבוקים והתחילה אזעקה(זה היה השעון מעורר אבל עוד לא הבנתי את זה בחלום).
אז קניה בא אמר זה כי סובבת את העץ ואמר הנה תראה תיקנתי אבל זה עדיין המשיך. אז בא ניקי מינאז או קרדי בי אני לא זוכר ופשוט עשו איזה טריק מגניב וחתכו את הבמבוקים במכה אחת ואמרו ככה עושים את זה.
ואז התעןררתי מהשעון
שכל העולם נשרף ורק אני עומדת ומלטפת שזיף
אתמול חלמתי שהורידו לי 3 נקודות אמינות והיום באמת הורידו לי 3 נקודות אמינות:((((
שאני יודעת לעוף
על האקסית שהיא הורידה חסימה
שדרסה אותי רכבת ויצאה ממני מלא דם בבטן
והייתי בת 6
והייתי בת 6
יש יותר מדי, שבת בלילה חלמתי חלום מעצבן, זה היה משפיל החלום הזה, החלום היה ככה, חבורה של בנות מקובלות באה ואני סוג כזה שרתי את השיר של המקסימות מפטיטו, מכירים את השיר הזה ? זה שאנטולונה שרה שפטיטו באה וזה היה משהו כזה, זה המקום של המקסימות ולכאן את לא יכולה להיכנס כי את .. יודעים את המשך .. אז אני שרתי ומה שאני זוכרת שהן לעגו עלי , הבנות האלה וגם צחקו עלי וזה היה משפיל, ואז היה יותר גרוע מזה, היה שיעור כלשהו, לא יודעת מה היה וזה, אבל מה שאני יודעת שאני הייתי מתחת לשולחן בגלל משהו והתיק שלי היה שם בשיעור הזה וכנראה ביקשתי ממישהי שתעזור לי אבל המורה תפסה אותי וזה היה מביך ומשפיל ומרגיז ומעצבן, וואי, והכי משפיל שאני אכשרה בכיתי בחלום, לא באמת , אבל בכי ממש, בגלל שבנות השפילו אותי וגם שתפסה אותי המורה כי רציתי לקחת את התיק שלי והוא היה שם בכיתה בשיעור אחר , וזה היה יותר מדי השפלה והבכה ,אוי אלוקים, החלום הכי מעצבן שהיה לי, השבוע היה לי על זומבים, ומה שאני זוכרת , ואז היה חלום על ילד שלא יודע על תור ומארוול, משהו כזה וחיפשנו בספרייה ספרים על זה או קומיקסים על זה ולא מצאנו , ואחרי זה היה שהייתי עירומה באולם ונעולה , היה משהו על צד אפל וחרדים, כנראה משהו על ילדה שרצתה לזרוק משהו על חרדים, עוגה או משהו, והיה מתוק וכוס מים, אני לא זוכרת את כל החלקים וזה היה מה שהצלחתי לזכור , הרגע הבנתי שעברתי בריונות בחלום שלי , היה לי עוד חלום על זה . זה מעצבן זה לעבור בריונות בחלום, אני לא רוצה לדעת איך זה לעבור במציאות, השפלה הייתה נוראית ממש . דה פאק אני זוכרת שאני ממש בכיתי והייתי מאוד עצובה ואומללה , בגלל בנות, השפלה, התיק ומורה וכל התערבב לי ביחד . למה החלומות שלי נהיו יותר מדי מוזרים מעבר למוזר הרגיל, שמישהו יגיד לי, הלוואי והייתי יודעת מה מנסים לומר או בכלל מה הקטע בזה.. הרשימה שלי מלאה בדברים מוזרים בחלומות שלי, שיש לי ואני לא יודעת אם זה יספיק פה . הדבר היחיד שהצלחתי לזכור זה החלום על הבנות מקובלות המעצבנות האלה שלעגו לי, אני שונאת את הרגשה הזו שהייתה בחלום. אוף :_:
באותו הנושא: