תשובה אחת
פשוט תנסי להיות איתם ולאט לאט תתקרבו יותר ותהיו חברות ואם זה לא עובד אז לא חייב ללכת על חבורה ספציפית אפשר לנסות עוד בנות שאין להם עם מי להיות