9 תשובות
תתעודדי, לנו אסור בכלל
אבוי
יואו איזה חרא.. אפשר להתלונן למישהו זאת לא זכות של אף אחד לגעת בטלפון האישיים שלנו וגם לא לנעול אותם מאיתנו
לא הייתי מביאה טלפון שלא יקרה לו כלום.
או שמביאה אבל מחביאה
או שמביאה אבל מחביאה
אוי
אבל לפחות זה רק שנה
אבל לפחות זה רק שנה
אנונימית
שואל השאלה:
הם סופרים טלפון .. ולמי שלא הביא פשוט יושבים לו על הראש עוצרים את כל השיעור כדי שיביא
הם סופרים טלפון .. ולמי שלא הביא פשוט יושבים לו על הראש עוצרים את כל השיעור כדי שיביא
אנונימית
לא נורא רק שנה
גם ככה לא תהיה עם זה במהלך היום
גם ככה לא תהיה עם זה במהלך היום
אנונימית
שואל השאלה:
בטח שאני אהיה עם זה במהלך היום ..
בטח שאני אהיה עם זה במהלך היום ..
אנונימית
אז מה לעשות
אנונימית
באותו הנושא: