התחברות הרשמה

אם דיברתי עם מישהי באפליקצית היכריות אבל אמרתי לו שהוא לא הטעם שלי ואז דיברנו עוד קצת ואמרתי לילה טוב ואז

ואז הוא לא מספיק לשלוח הודעות וסימני שאלה כאילו מה... לענות לו? זה ממש חופר
27 באוגוסט 2019, 23:16
ידידותנושאים לשיחההודעותביישנות    
תשובה אחת
תגיד לה שאתה לא מעוניין בקשר הזה ונתק אותה
~
~nicole~
באותו הנושא:
מישהי קוראת לי מדרובה באפליקצית me מה היא שרוטה לא אכפת לה שאני רואה את זה? וזאת אשה בת 40
הגיוני שאני עולה לכיתה יא ויש לי כבר ציונים באפליקצית תלמידים?
אני מפרסמת ספרים באפליקצית wattpad
יש מתחזים באפליקצית קיק?
האם השימוש באפליקצית פופקוריין טיים במחשב בחינם? דחוף!
באפליקצית me איך אני יכולה לראות את האימוגי שאנשים שמו לי בשם?
השאלות בתיאוריה הם בדיוק אחד לאחד כמו באפליקצית נוהג?
מה לענות באפליקצית הכרויות לבחור ששואל מה מחפשת?
אתמול התחיל איתי מישהו באפליקצית הכרויות
זה נכון שאפשר לראות מי כתב לי מה באפליקצית שרה?
יש לכם אתר לפונטים בעברית ככה שאפשר לעשות באפליקצית phonto?