10 תשובות
אין לי מושג על מה אתה מדבר .
אבל אני תומכת לגמרי בצהל ואני בטוחה שהם עושים את הדבר הנכון
אבל אני תומכת לגמרי בצהל ואני בטוחה שהם עושים את הדבר הנכון
אנונימית
או הפצצות שלנו או פיצוץ שלהם, יכול מאוד להיות שהתפוצצו להם שם כמה מחסנים. כן ירבו.
ביצוצים, אני בוכה xd
ולא, לא שמעתי אבל אני יודעת שיש באלגן
ולא, לא שמעתי אבל אני יודעת שיש באלגן
שמעתי,
אני לא יודעת אם זה הכחשות כי לבינתיים מה שקורה שם עכשיו זה מסווג.
אני לא יודעת אם זה הכחשות כי לבינתיים מה שקורה שם עכשיו זה מסווג.
יופי. עדיף שיהרגו אחת את השני בעצמם
אנונימית
וואי הם ממש מפגרים לא פלא שהם רבים בין עצמם
אנונימית
שואל השאלה:
כן הודיעו שהוא לא קשור אבל כרגיל הם גם האשימו אותנו ואמרו שזה כי אנחנו לוחצים על עזה וגורמים למלחמה פנימית
כן הודיעו שהוא לא קשור אבל כרגיל הם גם האשימו אותנו ואמרו שזה כי אנחנו לוחצים על עזה וגורמים למלחמה פנימית
אנונימית
אני לא חושבת שצהל קשור לזה
אנונימית
אני מקווה מאוד שמצאו שיטה חדשה להילחם בהם.
כמו שלנו יש בלונים שלהם יהיו פיצוצים.
אם זו ישראל והיא נשארת עמומה, זו דרך מעולה
כמו שלנו יש בלונים שלהם יהיו פיצוצים.
אם זו ישראל והיא נשארת עמומה, זו דרך מעולה
אנונימי
באותו הנושא: