2 תשובות
מן הסתם
עשית החלקה כדי לא לעשות פנים ומחליקים אז את הולכת ועושה פן
תייבשי עם אוויר חם לא עם חום ממש שעושים איתו פן
כל דבר שתעשי בצורה לא נכון ישרוף את השיער..
הכי מומלץ לא משנה באיזה מכשיר חום את משתמשת להשתמש לפני בתכשיר ששומר על השיער מנזקי חום.
וממה שהבנתי הכוונה שלך היא לייבש את השיער לא לעשות פן, אז לא על החום הכי גבוה שאת עושה איתו פן ולעביר על השיער בקלילות