תשובה אחת
יצאתי לפני שבוע וחצי,יצאנו בעיכוב של איזה 3 שעות היינו אמורים לטוס ב11 בלילה ובמקום טסנו ב1 בלילה והגענו למלון בפולין רק ב5 בלילה :(