7 תשובות
אני אעריך אותה.
כל הכבוד לה
מעריכה
שהיא מדהימה.<~:
שהיא כו סית


חחח סתם אני אעריך אותה מאוד
שהיא פייטרית
שיש לה ערכים גבוהים וחשוב לה להיות אדם תורם ומועיל