4 תשובות
שואל השאלה:
למה בילי אייליש? ולמה 13 סיבות?
אנונימית
ראיתי ראיון של בילי, היא סוג של ניסתה להראות כאילו דיכאון זה דבר קליל.

13 סיבות - תתמקדי בדמות של האנה. דוגמה קלאסית ומדויקת.
ועכשיו שהם מנסים להפוך את ברייס לבנאדם נורמלי ו"נחמד" כאילו הם לא הציגו שהוא אנס כמה וכמה בנות.
מחזקת את התשובה השנייה, כולם מתעלמים מזה.
אני לא יודעת איזה אנשים אבל כל הסדרה 13 סיבות עשתה את זה