8 תשובות
ההבדל הדק בין להיות דיכאוני לבין "לשדר" דיכאוניות.
מלא חושבים בגלל הסגנון שירה שלה וכל השירים שלה
אנשים היא לא משדרת דכאוניות
היא לא דיכאונית
היא עושה לזה רומנטיזציה אבל אוקיי.
יש לה דיכאון קליני ושירים דכאוניים
יש לה כמה שירים דכאוניים והיא בעצמה אמרה שיש לה דיכאון קליני
יש לה דיכאון קליני חוץ מזה השירים שלה ממש לא דיכאוניים