התחברות
הרשמה
נשברה לי זכוכית הטלפון ממש ממש אז הורדתי אותה
מה אפשר לעשות ביינתים כדי להגן עליו? עד שיגיע החדש.. הזמנתי וזה אמור להגיע עוד כשבוע וחצי
30 באוגוסט 2019, 00:39
זכוכית
מסכים
טלפונים
טלפון
מסך
2 תשובות
אני כבר כמה חודשים בלי פשוט תנסה שלא יפול
R
RANBOOB
אספקטרו פטרונום
כ
כוכב הדרום
באותו הנושא:
אם המגן זכוכית של נשבר כדי להחליף אותו או להוריד אותו אני חייבת לשלוח אותו למעבדה?
נפלה לי כוס זכוכית בחדר ונשברה איך אני יודע שאין בחדר עוד זכוכיות קטנות?
מחשבה של מקלחת-איך כששמים מגן זכוכית על הטלפון הטלפון עדיין קולט את הטאץ'?
זכוכית נשברה בתנור - שלום יש לי תנור גומחה "MIELE H212B" הזכוכית הקידמית נשברה. היכן אוכל לקנות זכוכית חלופית במחיר שפוי?
נשבר צלחת ויש לי כלב קטןן רק שלא יכנס לו זכוכית מה לעשוצ?
נשבר לי הטלפון והוא חדש חחח נחסית מה עדיף לעשות לקנות חדש או לתקן אותו?
נשבר לי הטלפון אבא שלי יהרוג אותי תעזרו לי
אם נשברה לי הזכוכית בשעון מה אני עושהה?
נשבר לי המגן זכוכית של האייפון אבל איך לדעת אם לא קרה משהו גם לטלפון ?
נפל האייפון שמונה פלוס באוויר והוא נפל על המסך ולא נשבר רק קצת במדבקת זכוכית קצת מרגישים את השבר זה ידפוק לי את הטלפון?
אם יש שריטה על המגן זכוכית מהטלפון אז המסך המקורי של הטלפון בסדר?