12 תשובות
תגדיר צומי
שואל השאלה:
בטח כל הילדים שדורשים צומת לב לא יכתבו חח
אנונימי
^ שאומרים נגיד :"אם אתן לא תאמרי לי יפה אני פשוט מתה"
אנונימי
אני דורש צומת לב תמיד
תנו לי אהבה תודה
אני קצת צומי אבל בקטע חמוד, לא מעיק . כאילו לפחות זה מה שאומרים עליי
כאילו אני אוהבת לקבל ולתת אהבה
שואל השאלה:
חמוד זה סבבה אבל לא יותר מידי כי זה יהפוך לקרינגי
אנונימי
גם אני אוהב לומר איזה מכוער אני בשביל שיאמרו שאני חתיך עולם
שואל השאלה:
אוי אני אשמע חרא אבל הייתי אומר לך מה אכפת לי חח
אנונימי
גם אני