15 תשובות
לאא זה פוגע לך בעור.. תזרקי את זה ..
אם זה פוגע יותר ממה שזה עוזר אז תזרקי..
או שתתיעציי עם רופא עור כדי שלא יגרם נזק
אם זה פוגע יותר ממה שזה עוזר אז תזרקי..
או שתתיעציי עם רופא עור כדי שלא יגרם נזק
תלוי מה הסיבה שזה שורף...מהפעולה או שיש לך רגישות.
אם יש לך רגישות למוצר, תפסיקי להשתמש.
אך אם הכאב הוא מהפעולה עצמה זה בסדר.
אם יש לך רגישות למוצר, תפסיקי להשתמש.
אך אם הכאב הוא מהפעולה עצמה זה בסדר.
שואל השאלה:
^ לדעתי זה עוזר יותר מפוגע, שמתי את זה רק 3 ימים וכבר שיפור ענק
^ לדעתי זה עוזר יותר מפוגע, שמתי את זה רק 3 ימים וכבר שיפור ענק
אנונימית
תקשיבי גם לי יש משחה שממש עוזרת אבל שורפת בטירוף , זה פשוט מייבש את הפצעים אז טבעי שזה ישרוף , אבל מה שכן לשים קרם פנים מקל
אז זה בסדר, כך זה משפיע. רק תדאגי לשמור על הפנים, לשים קרם לחות ואלוורה אם צריך.
תתייעצי עם רופא עור כי יש מוצרים שאמורים לשרוף וכל זה בסדר אלה אם זה כאב בלתי נסבל ואם זה מוצר שלא צריך לשרוף והוא שורף אז תפסיקי כי אולי זה עוזר לך במשהו אבל זה יכולה אחרי זה עם הזמן לעשוצ גרוע יותר בקיצור לכי לרופא עור הוא יגיד לך מי לעשות
במה את משתמשת בבקשה את יכולה לענות אני גם צריכה
אנונימית
שואל השאלה:
^ בצבע שחור של גרניאר משהו כזה לדעתי מגי אזרזר עושה לזה עכשיו פרסומת
^ בצבע שחור של גרניאר משהו כזה לדעתי מגי אזרזר עושה לזה עכשיו פרסומת
אנונימית
זה המסיכה השחורה שמתקלפת או סבון גרגירים שחור?
אנונימית
שואל השאלה:
^ סבון שחור שמקרצפים נהיה לבן ופשוט קצף
^ סבון שחור שמקרצפים נהיה לבן ופשוט קצף
אנונימית
את יכולה לשים תמונה של זה פה?
וכן זה אמור לשרוף אני יודעת זה אומר שזה מנקה
וכן זה אמור לשרוף אני יודעת זה אומר שזה מנקה
אנונימית
שואל השאלה:
^ https://www.adikastyle.com/g-l-niqvi-phm-garnier-pure-active-54599.html אין לי מושג למה עדיקה מוכרים אבל אוקיי חח אני קניתי בסופר פארם
^ https://www.adikastyle.com/g-l-niqvi-phm-garnier-pure-active-54599.html אין לי מושג למה עדיקה מוכרים אבל אוקיי חח אני קניתי בסופר פארם
אנונימית
שואל השאלה:
https://www.adikastyle.com/g-l-niqvi-phm-garnier-pure-active-54599.html
https://www.adikastyle.com/g-l-niqvi-phm-garnier-pure-active-54599.html
אנונימית
שואל השאלה:
תעשו העתק הדבק למקום אחר וכנסו משם פשוט
תעשו העתק הדבק למקום אחר וכנסו משם פשוט
אנונימית
תודה לך מדהימה
אנונימית
באותו הנושא: