5 תשובות
זה בונה את הבן אדם גם בגלל המערכת הרפואית שם שהיא לא טובה אז כל הזמן צריך להילחם על דברים
הצבא בונה משמעת ומוסר עבודה אצל רוב האנשים. גם אם לא הרבה, אז מעט.
אנונימית
זאת גם חוויה שלא תחזור .
עדיין , כל תפקיד משמעותי בדרך כזו או אחרת
שואל השאלה:
ואם אני רק פקידה בצבא
אנונימית